joi, 20 noiembrie 2014

Vot






Raymond Tutileanu a obtinut 0,0000533% din voturi.
"OK. Un vot l-am dat eu. Cine l-a dat pe al doilea? Nevasta-mea? Sa ma duc sa o trag de limba."
Se apropie cu o mina mieroasa.
- Iubito, ce lume nepregatita! Nu realizeaza ca trebuie facut ceva pentru tara asta!
- Tu nu esti in stare sa iti lasi hainele la locul lor! Crezi ca nu ai reusi sa lasi tara vraiste?
Raymond pleca dezamagit.
"Doamne, nici macar nevasta-mea!"
Se gandi la baiat. "El e un tip activ. Cred ca doar el poate intelege zbuciumul meu pentru tara!"
- Salut pustiule! Macar tu intelegi ca eu sunt singurul care ar putea pune tara asta pe picioare.
- Desigur, tara trebuie pusa pe picioare. Dar nu cred ca tu esti indicat sa iei vreo masura in acest sens.
- Nici tu Brutus?
- Cine?
- Mai pune mana si tu si mai citeste!
Pleca dezamagit. Inca odata.
"Doar ea, Melania, fica mea, ma intelege si ma iubeste!"
- Mela, esti singura care ma iubeste in familia noastra!
- Tati, ti-am spus de o mie de ori sa nu-mi mai spui Mela! De ce te-as vota? Nu vezi ca esti cu capul in nori?
Dezamagire totala! Nimeni.
Totusi, cine a dat al doilea vot?

Niciun comentariu: