sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Iar?


M-am certat cu Elodel.
Cioc, cioc, cioc la usa. Deschid.
- Elodele! Ce e cu tine? Credeam ca ne-ai uitat. N-ai mai venit prin cartier de luni bune. Ai nevoie de ceva?
- Nu. Am venit pentru altceva.
- Spune.
- Cineva m-a angajat sa te spionez.
- Bine mai, si, in loc sa te apuci de treaba, te apuci sa imi spui? Asa iti respecti tu angajamentele?
- M-am gandit, ca prieten, sa te pun in garda. Persoana...
- Ajunge! Ce faci? Persoana te plateste sa ma spionezi pe mine, nu sa imi spui mie ce si cum? Nu vreau sa mai aud nimic!
- Eu te pun in garda, iar tu...
- Nu am nevoie sa fiu pus in garda! Nu am nimic de ascuns! Consider subiectul inchis!
- Scuze! Nu te mai deranjez!
S-a intors pe calcaie si s-a indreptat spre lift. Din usa liftului mi-a zis:
- Si sa stii ca prietenia noastra a luat sfarsit!
A coborat. Am inchis usa si mi-am vazut mai departe de treburi.

PS Doamne, am ajuns sa fiu si spionat! Nu avea la el aparatul, deci, nu mi-a facut poze. Va dati seama?



PS 2 Totusi, mi-a furat o poza. Am gasit-o pe net.

Niciun comentariu: