luni, 24 noiembrie 2014

Functionari (3)

Discutia s-a prelungit peste program. Am decis sa incepem cercetarea de marti. Si ce daca sunt trei ceasuri rele? Noi avem de facut o cercetare!
Am dormit prost peste noapte. Ma urmarea cercetarea in vis. Incercam sa ma ascund, dar ea aparea din cele mai neasteptate locuri. La un moment dat m-am revoltat. Eu trebuie sa o urmaresc pe ea, nu ea pe mine! M-am trezit de trei ori peste noapte, lac de transpiratie. De fiecare data mi-am schimbat pijamaua. Ba mi-am incalzit si niste ceai de tei: "Trebuie sa fiu calm. Maine am de lucru. Oare tot asa sufera si cercetatorii britanii inaintea fiecarei cercetari?"
M-am trezit pe la 5. Ma duc in baie. Din oglinda ma priveste un tip plictisit, obosit... Parca ar vrea sa imi spuna ceva.
Am mancat cu privirile pierdute, asemeni doamnei Dumitrescu. La un moment dat, chiar mi-a trecut prin cap ideea: "Oare la ce se gandeste cand sta cu privirea pierduta pe geam?"
Am plecat devreme de acasa. Voiam sa fiu singur, cu gandurile mele despre cercetare.

Niciun comentariu: