duminică, 23 noiembrie 2014

Functionari (2)



Am iesit de la sefu' cu gandul ca nu este neaparat sa nu-ti placa ziua de luni. Cata incredere mi-a acordat sefu'!
Sun. Nu raspunde nimeni. Insist. Intr-un final glorios, raspunde o secretara.
...
- Sefu', nu stiu ce sa fac. Cercetatorii britanici sunt in vacanta. Ce imi recomandati?
- De ce nu ai curajul sa faci tu cercetarea? Ii poti coopta si pe colegii de birou.
M-am oprit la "automat". Mi-am luat un sandwici - se apropie pauza - si m-am gandit cum sa discut problema cu colegii.
- Ce ziceti? Ma ajutati intr-o problema?
Fane ridica ochii din revista:
- Scuza-ma o clipa! Sunt intr-un usor impas.
Gigi e mai hotarat:
- Stai! Am ajuns la nivelul 9! Trebuie sa dau repede din maini!
Doamna Dumitrescu se intoarce cu o privire mirata. Ai spune ca acum a picat:
- Iertati-ma! Ce ziceati? Nu eram atenta.
I-am facut un semn discret:
- Vorbim mai tarziu. Se apropie pauza.

Niciun comentariu: