luni, 20 octombrie 2014

Tablete


Am fost la doctor. Mi-a recomandat niste tablete. Pe una dintre acestea o folosesc acum. Nu pot sa descarc poze pe ea. Are o mufa mai ciudata. Pentru mine. Adica, nu am cablu pentru utilizare.
Gorila Zoe a iesit de la popota. Ii scapa un biletel. Vulturul Fane il vede. Tasneste ca din pusca.
- Zoe! Se poate? Cum sa pierzi fluturasul de spion? Asa ceva nu se intampla nici intr-o piesa de teatru!
- Iarta-ma Fanica!
- Dar ce? Suntem in "scrisoarea pierduta"?
Se intalnesc lupul si iepurasul
-Iepurasule, iar nu ai sapca!
Iepurasul isi pune sapca. Se intalneste cu ursul.
- Bine mai iepurasule, iar umbli acoperit prin padure?
- Am voie! A fost retrocedata!
Gata cu palavrageala! Trebuie sa plec. Am zbor spre planeta nevropatilor.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Noroc cu florile!Sunt cele mai inofensive tablete!

Mihai spunea...

Păcat ca nu pot sa pun poze noi. Dar, când voi reuși sa le descarc... ma veți ruga sa ma opresc!!! Mulțumesc pentru vizita!