miercuri, 7 august 2013

Postare intarziata

Dimineata. Intru in baie. Apa rece ma ajuta sa ma trezesc.
- Nesimtitule!
Raman perplex. Cine a vorbit?
Ridic ochii. O figura fioroasa ma priveste de sus. Mai scapa cateva vorbe, dar nu pot sa le reproduc aici.
- Da, cu tine vorbesc! Nu esti in stare sa te barbieresti macar de doua ori pe saptamana.
- Si?
- Ce zice lumea cand te vede pe strada? Umbli in halul asta.
- Nu ma intereseaza! E treaba lor!
- Cand te barbieresti, arati si tu a om!
- Aproape ca m-ai convins. Daca nu uit, maine ma barbieresc.
- Ce e asa greu? Aparatul e in spatele tau.
- Lasa! Sunt grabit.
A bolborosit ceva (tot imposibil de reprodus) si m-a urmarit cu privirea pana am iesit din baie.

7 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Da. Foarte realist.. :)

Mihai spunea...

Cine? Oglinda sparta? Am uitat sa spun ca i-am expediat un papuc.

Lilick Auftakt spunea...

Si ea. Dar ziceam de text. :D

Mihai spunea...

Multumesc. Sunteti foarte amabila.

Anonim spunea...

Azi am descoperit acest blog, imi place foarte mult. L-am adaugat la blogrollul meu. Felicitari!

INCERTITUDINI spunea...

Schimbațí oglinda,știți ce se spune despre cioburi..

Mihai spunea...

@ Electra - Multumesc
@ INCERTITUDINI - Am desfiintat-o. Era obraznica. Am inlocuit-o cu un tablou. Nu al meu. Nu am mania grandorii!