vineri, 19 octombrie 2012

Singuratatea cafelei de dimineata



Nu stiu de ce, cladirea fusese construita cu pervaz. Un pervaz ciudat. Lung. Din loc in loc se intalnea si cu o fereastra.
Mai erau cateva minute pana la inceperea programului. Toti iesisera la o cafea. Iesisera cu cafelele in mana, le lasasera pe pervaz si sporovaiau. Fiecare avea ceva de spus. Nu conta ce. Interesant.
- Sa vezi ce mi s-a intamplat mie! 
Toti, ca la un meci de tenis, intorceau capetele spre cel ce vorbise.
Pe pervaz asteptau cafelele. Singure. Incetasera pana si sa scoata aburi.

10 comentarii:

Modart spunea...

Unde este totusi cafeaua?sa nu-mi spui ca a cazut de pe pervaz.
Surata ei tigara vad ca s-a consumat in lipsa consumatorului.Tot singura si ea.

Mihai spunea...

Aveti dreptate. Acum, ca ma uit mai bine, vad ca lipseste. Cred ca, de plictiseala, a iesit la o plimbare.

Anonim spunea...

Am gasit fotografia dvs : http://www.clubulfoto.com/concurs/concurs-foto-culorile-toamnei/aa0a20d841fc/
Felicitari !

Mihai spunea...

Multumesc. Uitasem!

INCERTITUDINI spunea...

Felicitări!
Ați ales altă fotografie,am votat cu plăcere!
p.s. am găsit și niște informații despre„ Biserica Episcopală„ a Argeșului.

Mihai spunea...

Multumesc. Acum vreo 25 de ani am fost la Curtea de Arges. In interes de serviciu. Nu stiu de ce, dar mi-a lasat impresia unei miniaturi. Minunata si asezata pe un soclu.

Probleme de sanatate spunea...

Cafeaua este chintesenta spiritelor inalte de un rafinament intelectual si psiho-social. Prin cafea insotita sau nu de o tigareta fina, se pot stabili legaturi la nivel inalt, se pot incheia contracte, se pot invarti lucrurile si fenomenele in sensul dorit.

Mihai spunea...

Cred ca am inteles cate ceva. E de genul sternocleidomastoidian. Nu?

Probleme de sanatate spunea...

Gresit...e genul popocatepepl

Mihai spunea...

Scuze! Multumesc pentru corectie.