vineri, 19 octombrie 2012

Ofilirea timpului







Azi am avut o zi grea. Dimineata am iesit sa prind rasaritul. Stupid! Eu. Soarele rasarea dintre blocuri. Sa faci poze din parc, cu un soare iesind de pe blaconul apartamentului lui Elodel, este cu adevarat stupid. Daca iesea si Elodel, poate faceam poza. Si o intitulam "Buna dimineata soare!" 
Pentru masa de dimineata am preparat oua jumari cu crenvusti de pui. Reteta noua! Seamana cu cea cu salam si branza facuta acum cateva zile 
(http://steredraghicescu.blogspot.ro/2012/10/cura-de-slabire.html), dar le-am inlocuit cu crenvustiul de pui. 
M-am intors in parc dupa masa de dimineata. Mai fac niste poze. Fug inapoi, acasa. Le descarc. S-a descarcat si bateria. O pun la incarcat. O incurajez. "Hai cu incarcatul!" Ea, nimic. Rapida ca melcii. Alta postare mai veche. "Formula M" Nu va mai dau linkul. Caut greu. Sunt obosit. Ies la balcon sa prind apusul. Tarziu. Soarele se rostoglise dincolo de orizont. Niste pasari s-au luat dupa el. 
Noapte buna!

6 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Sunteți supărat rău, dacă nici răsăritul propriu nu vă place..

Mihai spunea...

Rasaritul? Imi place, dar daca soarele rasare din balconul lui Elodel...

Probleme de sanatate spunea...

Scuzati, nu prea sunt in tema intrucat bu v-am urmarit toate postarile; scuzati-mi ignoranta...cine e ELODEL ?

Mihai spunea...

Domnule doctor, se poate!? Elodel e un taximetrist detectiv. Apare in multe postari de-ale mele.

Probleme de sanatate spunea...

Am inteles, e un fel de Manix, sau poate, viitorul comisar Colombo

Mihai spunea...

Am aici un link pentru un articol mai vechi cu Elodel. Mai am multe.