sâmbătă, 27 octombrie 2012

Cursuri si concursuri



In urma cu foarte mult timp, m-am inscris la liceu. Prima proba era cea medicala. Poate omul sa activeze in meseria pentru care il va pregati scoala? Daca nu, de ce sa plateasca statul atatia bani pe instruire? Am fost la un pas de a rata admiterea la concurs. 
Am avut noroc. Cu greu am ajuns la examenul de admitere. L-am luat. Peste cativa ani am fost chemat la incorporare (Pe vremea mea, serviciul militar era obligatoriu.) Aici, un colonel doctor. Iarta-ma Doamne! Cred ca a murit demult, dar eu nu pot sa uit nesimtirea sa. Acest individ abject avea in fata cativa recruti cu diverse afectiuni medicale. Individul isi scosese de dupa birou un picior pus in ghips.
- Eu vin la serviciu si cu piciorul in ghips! Sunteti apti de armata!
Sper ca observati dubla masura. Ce ar mai fi de comentat?  

6 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Ar fi de comentat tocmai dubla măsură, nu?

Mihai spunea...

As merge mai departe si as comenta dubla de porumb! :D

INCERTITUDINI spunea...

Da. la dublu!

Probleme de sanatate spunea...

Mai e de adaugat, dublu-tribling, dublu-mixt, dublu-orb (din cercetarea efectelor medicamentelor pe pacienti inainte de comercializare), dublu caiac, dublu sase, dublu etc.

INCERTITUDINI spunea...

Da, ar mai fi o chestiune- unele lucruri se văd dublu!
Sau unii văd dublu..

Mihai spunea...

@ Probleme de sanatate - Da. Ar fi bine sa imi dubleze si nota luni la examen.
@ INCERTITUDINI - "Cine a pus carciuma-n drum..."