duminică, 21 octombrie 2012

Conu'



Nu, nu e vorba de Conu' Leonida. E un con cazut prin iarba. A cazut in vremuri imemorabile. Cred ca era prin primavara. L-am pastrat proaspat. In poza. 
Bune pozele astea. Pot pastra o multime de amintiri. Cateodata ne oprim in fata unui album vechi. Imi amintesc de o seara de demult. Strateam si ne uitam pe niste poze. Eu, mai atent la albumul, album. Intelegeti ce zic. Gazda, o batranica, are lacrimi in coltul ochilor. Reactionez imediat:
- Tanti Ileana, poza asta de unde este?
- De la nunta mea. Ea e sora mea. S-a prapadit saraca in timpul razboiului.
Razboiul. Am auzit de el foarte des pe vremea copilariei. Spre norocul meu, doar am auzit. M-am nascut mult dupa ce s-a terminat. 
Tanti Ileana intoarce fila cu fila. Dintr-o lume disparuta. Ramasa doar in amintirile sale. Cand si cand, lacrimeaza.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Conul-nu-știu-cum-îl- cheamă este din album?

Mihai spunea...

Nu. A cazut dintr-un conifer! :D