sâmbătă, 3 martie 2012

Vanatoarea







Azi la 11:00, asa cum am promis, am ajuns in Cismigiu. Ghioceii ma asteptau sub un copac, langa ceasul floral. Le-am facut vreo 30 de poze, pe care inca nu le-am prelucrat. Pentru ca nu pot inca pune poze pe blog de pe calculatorul meu, am ajuns la sora mea (de unde postez). Asadar, poze de la Mos Deducere. Asta sunt eu. Am adunat facturi si bonuri cu stampila sa mi le deconteze Boc. Dar Boc nu mai este, iar pe noul premier nu cred ca il intereseaza decat telefonul. Sau, poate al meu, nu. Deocamdata.

11 comentarii:

Raisa spunea...

Superbe fotografii:) A meritat.

Anonim spunea...

exact cum ma asteptam, vanatoarea a fost un succes iar fotografiile sunt superbe!

Mihai spunea...

Multumesc pentru aprecieri. Din pacate, abia acum procesez pozele. Si constat ca am multe erori.

coco spunea...

ce draguti...ce-mi placeee...!!!

zappy spunea...

Ghioceei...sunt superbi!

C.L.M. spunea...

Foarte frumoase fotografiile:)

Mihai spunea...

Multumesc pentru comentarii. Ghioceii ne asteapta sa iesim in parc. Am mai pozat copii, alei, natura ce se trezeste de sub omat. Sper sa pot sa le postez cat mai curand.

Diverse spunea...

Ce vestitori draguti! :)

Mihai spunea...

Par plapanzi, dar ies curajosidin zapada!

INCERTITUDINI spunea...

Am spus” pe sănătate„!- sunt primii clopoței de ghiocei, pe care îi văd spărgând frigul de martie!
Mulțumesc frumos!

Mihai spunea...

Placerea e de partea mea. Daca ati stii de cate ori am ingenunchiat in fata lor pentru a-i prinde in cadru! In drum spre casa nu ma mai saturam sa ii admir pe ecranul camerei foto.