duminică, 5 februarie 2012

Postare







Pentru a nu mai cauta nume, am decis sa scriu simplu, postare. Pana aici, totul e in regula. Acum incepe greul. Ce sa postez?
Ma gandeam la o poveste. Ceva cu zane si cavaleri medievali, cu zmei si cu nu stiu mai ce. Sau nu mai stiu ce. Dar e greu. Sa inventezi o viata pe care nu o stii. Sa gandesti cum gandeau cei de acum cateva sute de ani. Care era scara lor de valori? Ce insemna pentru ei o fapta buna? Dar una rea? Cica printesele plangeau in turnuri in asteptarea lui Fat Frumos. Apoi, venea voinicul si le salva. Asta era cu happy end. Ptiu! M-am molipsit si eu de la americanisme. Asadar, venea voinicul. Obligatoriu. In nici o poveste nu vine sfrijitul. Povestile sunt pe baza de "carte multa nu se cere, prost sa fi, sa ai putere".
Cum ar fi continuarea povestii? Ma gandesc la o printesa rea de gura. Si la un voinic violent. El o batea. Ea, sa nu ramana mai prejos, s-a dus in Japonia sa invete arte martiale. La intoarcere, el o batea pe ea, iar ea il batea pe el. Prin urmare, concurs de cucuie. Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa. Care va sa zica, s-au batut fericiti pana la adanci batraneti.
Cred ca nu v-a placut povestea. Ei, si? Am aflat, studiind arhivele, ca au avut multi copii. Toti erau batausi.

PS Ca sa va mai indulcesc, am sa va pun niste poze ca un fel de felicitari.

21 de comentarii:

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

Chiar mi-ai indulcit dimineata :)
Sunt foarte frumoase, dar cand ma uit la vremea de afara si vad ca ninge atat tare, vreau sa vina primavara mai repede!!!

Mihai spunea...

Eu vreau sa ies sa mai fac niste poze, dar ma tem de "alunecus".

INCERTITUDINI spunea...

Că postarea este fără titlu înțeleg,dar pare a fi o dedicație pentru doamna caratistă.
Sau o avertizare..
p.s. atenție! ghețuș!

Mallynna spunea...

Frumoase fotografii, felicitari!

Mihai spunea...

@ INCERTITUDINI - Doamnacaratista e iarna, dar, studiind terenul, afara e doar o mare flescaiala. Daca nu ar ploua asa tare, as iesi sa fac poze.
@ Mallynna - Multumesc.

Alex spunea...

Absolut superbe poze !

Mihai spunea...

Multumesc

zappy spunea...

Superbe floricelele...
Floricele pe câmpii, hai să le adunăm copii...sau cum era că nu mai ştiu..

Mihai spunea...

In mod special pentru dvs am adus primavara. Mint bine?

Oana D. spunea...

Remarc florile rosii, albastre, si scrisul, mai ales galben. Despre verdele care asigura background-ul ce ar fi de spus? Nimic, verdele este setare implicita, daca tot e vb despre karate. Asigura neutralitatea spatiului de bumbaceala.

INCERTITUDINI spunea...

Și eu care credeam că florile sunt pentru mine! Mai ales cele albastre. Asta este manipulare.
Faceți politică.

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

Va multumesc foarte mult pentru ca mi-ati dat indirect un subiect pentru blog!
Multumesc mult!

Mihai spunea...

@ Oana D. - Remarcile sunt absolut corecte! Povestea este continuarea starii de fapt de azi. Urmeaza bataia. (Desi cred ca a inceput de ceva timp. Lumea care pana mai ieri se certa, se rafuieste azi cu bate, pistoale cu bile...)
@ INCERTITUDINI - Scuze! Sunt batran si bolnav (la cap). Am uitat ca pe vremuri erati "Floarea albastra"
@ Ioana - Ma bucur. Abia astept sa aflu la ce subiect va referiti. Sper ca la "pe o femeie sa nu o atingi nici cu o floare. Corect? An sa ma uit pe blogul dvs (sa aflu daca am presupus corect)

Cristina Lerinț spunea...

Fiecare din noi avem o poveste, chiar dacă nu conştientizăm. N-o fi ea cu Ilene Cosânzene sau Feţi Frumoaşi, ci una reală, pe care o scriem şi o trăim în fiecare zi.
Faine fotografii.

Mihai spunea...

Povesti. Oare de ce iubim povestile?

Mihai spunea...

Comentarii cu trimiteri catre site-uri dubioase vor fi sterse in continuare.

INCERTITUDINI spunea...

Nici măcar flori de gheață??

Mihai spunea...

Imi pare rau. Calculatorul asta e virusat si nu incarca poze.

C.L.M. spunea...

prima poza imi place in mod special!:D sunt foarte frumoase pozele dvs. :D

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte frumoase si delicate florile.Si cand scot nasul la geam si simt gerul de -23 de grade,vin repede si le mai admir inca si inca o data.Numai bine.

Mihai spunea...

Multumesc.