sâmbătă, 8 octombrie 2011

Ceausescu


Elodel vorbeste, vorbeste. Nu se opreste. Baiatul coanei Lina imi face cu ochiul:
- Lasa-l. Asa se infierbanta el cand vorbeste de Ceausescu.
- Dar bate campii!
- De ce? Am auzit la televizor ca...
- Lasa prostiile! Tu nu ai trait perioada aceea. Am mai auzit pe cineva spunand ca am fost cruzi ca l-am impuscat.
- Si?
- Daca e sa ne asumam raspunderea, de ce nu va asumati si asta?
- Dar nu eram nascuti pe vremea aceea!
- Crezi ca eu am fost la Targoviste?
- Da, dar...
- Cazi in plasa celor care vor sa culpabilizeze toata lumea pentru a-si ascunde nelegiuirile.
Pauza. Coana Lina a adus sarmalele. Trece pe la fiecare. Vrea sa se convinga ca totul e in regula.
- Mai trebuie ceva?
- Nu. Totul e perfect. Mai putin colesterolul.
- Lasa. Azi merge. E pentru sufletul mamei.
- Bogdaproste

Niciun comentariu: