miercuri, 19 ianuarie 2011

NIMICURI 3. Imbatranim


Ma trezesc. Dau sa cobor din par. Un junghi imi frange mijlocul. Iar o sa ma intrebe lumea de ce sunt asa de mandru.
Ies la cumparaturi. La mers nu ma deranjeaza asa de tare.
E soare. Totusi, cu dinti. Si ce daca? Ma hotarasc sa ies la plimbare. Asa, aiurea. Nu stiu pe unde, dar nu as vrea sa ma intalnesc cu nici un cunoscut. Vreau sa merg asa pur si simplu. Doar eu si gandurile mele.
Nici nu am realizat cum au trecut orele. Se intuneca. Ma intorc acasa. Sa nu uit sa intru intr-o farmacie. Sa iau un unguent pentru spate.
Farmacistele se intrec in recomandari. Normal, aleg alt produs.
A inceput sa ninga. Imi amintesc de un vechi titlu:"UNDE SUNT ZAPEZILE DE ALTA DATA?"
Sunt aceleasi. Ne schimbam noi. Imbatranim.

PS http://www.youtube.com/watch?v=htuxb-m4-ng

Un comentariu:

Bianca Matei spunea...

Incep sa simt si eu cum imbatranesc. Nu, nu glumesc, cu timpul nu-i loc de gluma.