marți, 18 ianuarie 2011

NIMICURI 2. Alecu


Sa va povestesc de Alecu. Am facut acum cativa ani niste cursuri. Nici nu mai stiu cati eram. Am inceput sa ne intrebam de fosti colegi. Cei de care ne mai amintim. Maxim 10-12.
Alecu isi aminteste de o colega. Baiatul ei e coleg de clasa cu fata lui. Hotarat lucru,exista si coincidente.
-E inalt si voinic. Un munte de om.
-Cum trece timpul! Asta a fost acum vreo cinci ani! Examenul l-am dat la 2-3 zile dupa ce am sarbatorit zilele noastre. Fusese "Constantin si Elena".
-Serios? Asa e! Nici nu mi-am dat seama! Daca ne-am vedea cu toti, cred ca ne-am recunoaste.
-Probabil.Dar nu ne vom mai intalni. Drumurile noastre s-au intersectat. Apoi au continuat. Si serpuiesc...

Un comentariu:

Mihai spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ptcspNwqMns&feature=related