miercuri, 24 februarie 2010

Senzatii


Traim intr-o lume bantuita de senzatii?
E prea dimineata. Cerul negru refuza sa ne spuna daca e senin sau plin de nori. Luminile orasului se prezinta pe ele insele. Strada ramane intr-o penumbra...
Trec pietoni. Nu sunt inca grabiti. Autobuzele se pregatesc sa intre pe traseu.
Dintr-odata un soc. Te-a bantuit o senzatie de o clipa. Ce a fost?
Ramai ingandurat. Nu vezi masinile cu bruma pe parbrize. Luminile palesc. Ce a fost? Un deja-vu, o plasmuire...
Doi batranei. Unul in baston.
"Buna dimineata"
"Buna dimineata"
"Stiti, cumva, cat e ceasul?"
"5 si 5"
"Multumesc"

PS Pauza de cateva zile s-a datorat sintagmei "In baza noastra de date..."

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Am senzatia ca ploaia asta nu se mai opreste..

Anna spunea...

Hm.Sintagmă, zici? Eu am descoperit că unele comentarii făcute pe blogul meu nu mai există, pur şi simplu şi probabil că nu am descoperit încă tot...Comentariile nu le-am şters eu, ce zici de asta? Ştii ce senzaţie oribilă am?
Am simţit nevoia s-o spun cuiva, ţi-am spus ţie...sorry.
Încerc să trec peste asta.:-)
Şi...mai e ceva, vreau să-ţi urez Sărbători cu bine, Mihai !