sâmbătă, 6 iunie 2009

13 e cu ghinion






Sunt obosit. Mainile imi ratacesc pe tastatura. Degetele resimt clicurile prin labirintul imaginilor care au fost, a celor care o sa fie, a celor ce nu vor mai fi. 
E liber la demolari. Au demolat "burghezo-mosierestii", comunistii, mai ales Ceausescu, demoleaza si noii capitalisti, buni sau rai, in functie de partea de baricada pe care te afli.
Mi-amintesc cum "Casa Poporului" - pardon, poporul are alta treaba - am vrut sa zic Palatul Parlamentului il apasa pe Stelian Tanase. Si cum se bucura ca va fi demolata "Casa Radio". Nu stiu daca are dreptate si nici nu imi permit sa-l contrazic. Sunt obosit. 
Pe la sfarsitul secolului XIX se "sistematiza", Primarul "Tarnacop" sistemariza si el. Sistematic se sistematizeaza. Sistem, sistematic, sistematizare...
Sunt obosit. Mainile imi ratacesc pe tastatura. Si inca nu am scos pozele din aparat, dar trebuie. Nu vreau sa las postarea fara imagini. Si apoi, vreau sa incep un nou serial. Cu Bucuresti, cu flori, cu lumini si umbre. 
PS Lumea se schimba. Cei ce nu pot sa se schimbe odata cu vremurile, imbatranesc. Atat. Fara morala.

Niciun comentariu: