duminică, 15 martie 2009

All right


Adica sa te simti bine. In primul rand, cu tine. Sa simti ca iti place viata.
Sa simti ca a venit primavara, ca pomii au inmugurit, ca totul in jur se pregateste sa imbrace haine de sarbatoare.
All right. Adica sa le dai (pardon! suntem in post) si sa nu mai bagi in seama scandalurile de la gradinita. Alea cu: "Doamna educatoare, eu nu mai stau langa Nastase! Rearanjati scaunele in camera derutatilor, ca eu, Roberta, vreau sa..."
All right. Adica, mai bine sa lasam toate supararile si sa privim acest nou rasarit de viata. E primavaraaaaaaa !!!!!!

5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

De ce este atata liniste in gradinita asta curata ca un coltisor de rai?

Lilick Auftakt spunea...

Unde e facuta poza? M-am chinuit cateva minute sa ma prind si...nimic.

Anonim spunea...

All right, Mihai!
Toate cele bune şi
o primăvară cu soare!

oceania spunea...

intr-adevar vine primavara. cand ma uit la fotografia pe care ai afisat-o imi vine sa plec la o plimbare in parc:)

Mihai spunea...

Raspunsuri pentru cititori
Ma bucur ca mai citeste cineva ce mazgalesc. Parc? Da. Asta e Parcul Tei. Am o recomandare. Daca vreti in parc, incercati vis a vis. Acolo e Parcul Plumbuita.E mult mai mare si mai interesant. Si mai sus, Manastirea Plumbuita. Eeee! Dar parca am povestit. Daca nu, o sa scriu.